Vođeno istraživačko učenje

Radionica Istraživačko učenje: Glavno jelo, ne desert za XXIX. Proljetnu školu školskih knjižničara

Ciklus vođenog istraživačkog učenja

KONTINENTALNE LISTOPADNE ŠUME (šk. god. 2016./17.)

Rujan 2016. /6. a razred / voditeljice: V. Čop Novaković i G. Šutej

Ako želite komentirati ili dodavati svoje radove prijavite se na https://www.tes.com/lessons/register

Lozinku potražite kod knjižničarke.

Zanimljive fotografije, mrežna mjesta možete zabilježiti na Padletu

PRILAGOĐENA GOOGLE TRAŽILICA

Pamtilica Biljke i gljive u prizemnom sloju

Kahoot Kontinentalna listopadna šuma

Ponovite pojmove iz prethodnih lekcija igrajući “vješala” i rješavajući križaljku

Živa bića, njihova staništa i životni uvjeti (Vješala)

Organizacija živog svijeta u prirodi  (Križaljka)


KONTINENTALNE LISTOPADNE ŠUME

Listopad 2015. /6. b razred/ voditeljice: H. Helkert Furač i G. Šutej


Model vođenog istraživačkog učenja osmislile su Carol C. Kuhlthau, Leslie K. Maniotes, i Ann K. Caspari. Vođeno istraživačko učenje podrazumijeva poučavanje koje provode zajedno učitelj i knjižničar (uz druge suradnike ukoliko je potrebno) pažljivo planirajući, nadgledajući napredak učenika, procjenjujući gdje su potrebne intervencije.

viu energija 6b 2014 Kroz proces učenici usvajaju vještine informacijske pismenosti u smislenom kontekstu. Uz to usvajaju sadržaje iz kurikula, uče kako se uči, razvijaju različite vrste pismenosti i socijalne vještine.
Vođeno istraživačko učenje provodi se u osam faza od kojih svaka ima svoj cilj:
Otvaranje – privući pažnju učenika, potaknuti na razmišljanje, povezati temu s učeničkim svijetom
Uranjanje – aktivirati predznanje da bi se došlo do zanimljivih ideja za istraživanje
Istraživanje – pregledavanje različitih izvora znanja
Odabir– artikulirati pitanje koje će se proučavati (odluka u kom smjeru će se dalje istraživati)
Prikupljanje – prikupljanje informacija- duboko i široko
Kreiranje završnog rada
Dijeljenje – pokazati drugima što smo naučili
Evaluacija – procjena postignuća- razmišljamo o sadržaju i o procesu
Svaka faza se sastoji od jedne ili više sesija, a svaka sesija od tri dijela: početak- radni dio- refleksija
Vođeno istraživačko učenje je način razmišljanja, učenja i poučavanja koji mijenja kulturu škole u suradničku istraživačku zajednicu.

NEKOLIKO PRIMJERA

Međužupanijski stručni skup školskih knjižničara osnovnih škola:
Kurikularna reforma i školske knjižnice
Krapina, 7.7. 2015.
Primjer iz prakse:
Usvajanje informacijske pismenosti kroz vodjeno istrazivacko ucenje

Prezentacija

Materijali: Energija, vođeno istraživačko učenje, 6. b razred, Voditeljice: Helena Helkert Furač i knjižničarka

Zaštićena priroda Hrvatske, 6. b razred, Voditeljice: Helena Helkert Furač i knjižničarka

Sadako, ciklus vođenog istraživačkog učenja predstavljen na knjižničarskom skupu u Zadru

Oglasi

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s